Tutorská výuka
Tutorská výuka: Spolupráce mezi 4. a 9. třídami
V pátek 6. června se na naší škole uskutečnila tutorská výuka, která propojila žáky 4. A, 4. B a 9. ročníků. Každá čtvrtá třída absolvovala jednu hodinu angličtiny, během níž se deváťáci ujali role tutorů a pomáhali mladším spolužákům s procvičováním přítomného času prostého. Každý tutor měl na starosti jednoho nebo dva čtvrťáky.
Společně vyplňovali pracovní list, který obsahoval různé aktivity:
- doplňování otázek pomocí „do“ a „does“ a psaní odpovědí
- rozhovor ve dvojici (starší žák kladl otázky, mladší odpovídal)
- čtení s porozuměním (text o ještěrce Maxovi a školním rozvrhu Anny)
- bonusové úkoly, kde děti psaly krátký odstavec o svém školním dni
Dvojice (nebo trojice) pracovaly velmi pěkně. Starší žáci se snažili trpělivě vysvětlovat, motivovat a podporovat mladší spolužáky. Mladší děti se aktivně zapojovaly, ptaly se a učily se novým věcem a vyplňovaly pracovní list. Každý pracoval svým vlastním tempem a s velkým nasazením.
Výuka probíhala v příjemné a spolupracující atmosféře, která podpořila nejen rozvoj jazykových dovedností, ale i vzájemného respektu a týmové spolupráce mezi žáky různých ročníků. Děkujeme všem zúčastněným za skvělou práci a těšíme se na další podobné aktivity!